PROFILE MINYAK KETING BESI

MINYAK KETING BESI adalah produk sulong Smart Billion yang bertujuan untuk merawat masalah ejakulasi, saiz zakar pendek atau kecil dan menambah keyakinan diri dalam beraksi. Ianya diambil dari resepi Ulamak Sumatra silam yang menggunakan herba semulajadi sebagai bahan asas dan yang penting, ia sah jika digunakan dalam ibadah.




Sebanyak 30 jenis herba digunakan untuk menghasilkan MINYAK KETING BESI antaranya:

1. Akar Kelapa Hutan
2. Elek Besi
3. Elek tembaga
4. Jarak Melur
5. Jarak Bukit
6. Jarak Pagar
7. Pokok Belalai Gajah
8. Sireh

Penyediaannya hanya boleh dibuat dengan langkah yang rumit dan beberapa petua khas. Selepas herba dicari sendiri di hutan-hutan Malaysia, ianya perlu dibasuh dengan air sungai dan kemudian dikeringkan hingga pecah urat akar secara semulajadi. Selepas itu, barulah ia dikisar dan direbus bersama minyak kelapa dan beberapa minyak herba selama 12 jam dengan periuk tanah. Proses menjeram ini akan mengambil masa 12 jam tanpa boleh ditinggalkan. Sepanjang proses menjeram, adunannya perlu sentiasa dikacau agar buih-buih wap tidak cepat bebas dimana ia boleh membebaskan khasiat asal ramuan yang diambil.

Selepas siap menjadi pati, MINYAK KETING BESI akan diembunkan dalam hutan selama 14 hari bagi menjamin kualiti embun yang terbaik. Minyak ini sebenarnya tiada tarikh luput kerana 'semakin lama ia diperam, semakin baik kualiti dan khasiatnya'.


Selain itu, MINYAK KETING BESI juga boleh digunakan untuk masalah saraf, sakit lutut dan kebas anggota tubuh. Penghasilannya yang rumit dan khasiatnya yang pelbagai menjadikan MINYAK KETING BESI bernilai untuk dimiliki.

Cubalah hari ini...